Etykiety produktowe powinny być najmocniejszym punktem Twojego produktu, dlatego profesjonalne podejście i przygotowanie do projektu jest najważniejsze. Ponieważ klient szukający produktu, pierwsze co widzi to etykieta produktowa. Bezsprzecznie „kupuje się oczami”, w związku z tym atrakcyjnie wykonane opakowania przyciągają zainteresowanie odbiorców. Z pewnością Twoja etykieta musi być wyjątkowa! To na niej znajdują się wszystkie najważniejsze dane dotyczące produktu. Zawsze kreujemy wyjątkowe wzory opakowań i etykiet. Pamiętaj że opakowanie produktowe, jak i etykieta to Twoja wizytówka, które budują wizerunek Twojej marki i jej tożsamość oraz umacniają potencjał brandu w oczach klientów.
Etykieta produktowa zaprojektowana w odpowiedni sposób, czyli bodźcując klienta. Powinna zwiększyć sprzedaż i wpłynąć na rozpoznawalność marki. Jednak zaprojektowana w nieczytelny sposób zmniejszy sprzedaż, bo klient ominie Twój produkt na półce.
Przed przystąpieniem do projektowania analizujemy Twoją konkurencję na rynku. Sprawdzamy trendy i analizujemy twój produkt, następnie określamy grupę docelową do której etykieta ma dotrzeć. Następnie tworzymy wstępny projekt, na którym zaczynamy pracować do osiągnięcia efektu końcowego. Na końcu mamy wyjątkową etykietą, która wyróżni się na tle konkurencji.
Materiały, jakie będziemy potrzebować, do etykiety: