
23 sie Jak reklamować sprzedaż mieszkań?
Rynek nieruchomości zmienia się tak szybko, że aby nadążyć za wymaganiami Klientów, trzeba być elastycznym i przedstawić ofertę w jak najbardziej przystępny sposób. Jak deweloperzy mogą sobie pomóc, aby zareklamować nieruchomość?
Tradycyjne materiały reklamowe dla dewelopera czyli foldery
Najbardziej znana i popularna forma reklamy dla deweloperów to foldery reklamowe. Aby mieć jak zaprezentować ofertę Klientowi, taki folder reklamowy to absolutna podstawa. Na tym opiera się przedstawienie oferty, a w przypadku tej branży, największe znaczenie ma odpowiednia oprawa wizualna. Osoby szukające wymarzonego mieszkania do życia dla siebie i dla rodziny, muszą mieć przed oczami pełne wizualizacje zewnętrzne i wewnętrzne. Decyzja o zakupie mieszkania to decyzja na całe życie, dlatego nie jest łatwo ją podjąć. Trzeba zdobyć zaufanie potencjalnego Klienta, prezentując ofertę w sposób jak najbardziej przystępny i graficzny.
Klient, który widzi co kupuje, dzięki fotorealistycznym wizualizacjom w katalogu, będzie w stanie łatwiej podjąć decyzję o zakupie. Należy pamiętać o tym, że mieszkania na ogół kupuje się na etapie, gdy jest jedynie gotowa działka. Przeciętnej osobie zazwyczaj brakuje wyobraźni przestrzennej. Dlatego zadaniem dewelopera jest stworzenie doskonałych materiałów graficznych, spójnych, z wieloma wizualizacjami, aby pomóc w zakupie czegoś, czego niestety nie można zobaczyć wcześniej. Ujęcia z góry, szczegóły budynku, rzuty mieszkań z uniwersalnym stylem aranżacji to podstawa dobrego folderu reklamowego. Nowoczesne materiały reklamowe dla dewelopera to przede wszystkim wysokiej jakości katalog reklamowy. Który w pełni wyczerpuje temat zakupu domu czy mieszkania. Rozkłady pomieszczeń w formie 3D pozwolą na wstępne rozplanowanie przestrzeni dla mieszkańców. Katalog powinien zawierać jak najwięcej czytelnych rysunków i wizualizacji, aby jak najdokładniej oddać specyfikę danego osiedla czy domu.
Interaktywna strona internetowa dewelopera
Jeśli chodzi o obecność w sieci, to strona internetowa jest wizytówką dewelopera i musi być spójna z resztą materiałów marketingowych. Po drugie, musi mieć bardzo dobrą wyszukiwarkę mieszkań, gdzie można szukać lokali po różnych parametrach. Klient, który zobaczy wyszukiwarkę, która ma błędy i nie pozwoli na szybkie znalezienie interesujących mieszkań, może się szybko zniechęcić i opuścić stronę. Ponadto, wyszukiwarka graficzna to spore ułatwienie dla osób, które są wzrokowcami. Można od razu zobaczyć jak wyglądanie określone mieszkanie.
Jeśli chodzi o obecność w sieci, to strona internetowa jest wizytówką dewelopera i musi być spójna z całą koncepcją wizualna, oraz trzeba materiały reklamowe dla dewelopera muszą być spójne. Po drugie, musi mieć bardzo dobrą wyszukiwarkę mieszkań, gdzie można szukać lokali po różnych parametrach. Klient, który zobaczy wyszukiwarkę, która ma błędy i nie pozwoli na szybkie znalezienie interesujących mieszkań, może się szybko zniechęcić i opuścić stronę. Ponadto, wyszukiwarka graficzna to spore ułatwienie dla osób, które są wzrokowcami. Można od razu zobaczyć jak wyglądanie określone mieszkanie.
Dużym udogodnieniem jest tak zwany wirtualny spacer, który umożliwia spacerowanie po mieszkaniu niczym na oglądaniu go na żywo. Takie narzędzie interaktywne, to bardzo dobra reklama i wyjście naprzeciw potrzebom Klienta. Oczywiście, każdy szuka wymarzonego M według określonych wymagań, ale możliwość wirtualnej wycieczki to docieranie do wyobrażeń o mieszkaniu i wzbudzanie określonej potrzeby. Na pewno każda osoba szukająca lokum i znająca dewelopera z nazwy, zajrzy na jego stronę. Strona internetowa dewelopera to często pierwsze źródło informacji, stąd dbałość o intuicyjną nawigację i precyzyjne rzuty 3D, to wręcz jego obowiązek.
Jakie jeszcze formy reklamy dla deweloperów mogą się sprawdzić?
Ciekawym sposobem na zaprezentowanie budowanego osiedla jest makieta takiego osiedla, która będzie się znajdować w ruchliwym miejscu, jak na przykład galeria handlowa. Mini osiedle z odwzorowanymi szczegółami, zamknięte w specjalnej gablocie, to dobry pomysł na reklamę dla dewelopera. Potencjalny Klient widzi wtedy jak będzie wyglądało przyszłe osiedle, a jego kopia z plastiku oddaje najdrobniejsze szczegóły. Nowoczesne osiedle i jego bryła zostają zachowane w odpowiednich proporcjach. Taka wizualna reklama pomoże zobaczyć jak będzie wyglądało budowane osiedle. Nic nie odda lepiej proporcji i kształtu osiedla niż miniaturka osiedla w postaci makiety. Jeśli deweloper chce zabłysnąć, może pokusić się o makietę architektoniczną ze zdejmowanym dachem. Podświetlenie LED lub zdalnie sterowane będzie dopełnieniem udanej makiety.
Taka konstrukcja umieszczona na przykład na wyspie w galerii handlowej z pewnością zainteresuje przechodzące osoby i rozbudzi ciekawość. Większość osób jest ciekawe takich budowli i chce się dowiedzieć co przedstawiają. A stąd już tylko krok do zainteresowania się ofertą dewelopera. Oczywiście makieta powinna też znajdować się w Biurze Sprzedaży Mieszkań, gdzie będzie od razu zwracać uwagę i już na wstępie pomoże dowiedzieć się, jak będzie wyglądało osiedle.
Brak komentarzy