
09 mar Papier bibułkowy z logo, czy warto pakować w niego produkty?
Papier bibułkowy z logo, czy warto pakować w niego produkty?
Rozwój świata e-commerce spowodował, że coraz większą uwagę przedsiębiorcy muszą zwracać na jakość opakowań, w których wysyłają swoje produkty. Świetnie zapakowana paczka, która w dodatku zostanie spersonalizowana, może na długo zapaść w pamięci odbiorców. Czy warto pakować produkty w papier bibułkowy z logo?
Najważniejsze zalety papieru bibułkowego z logo
Papier pakowy z nadrukiem to mnóstwo zalet, które sprawiają, że jest on jednym z najczęściej wybieranych opakowań w Polsce. Jakie są jego najważniejsze zalety?
Atrakcyjna oprawa wizualna papieru bibułkowego
Możliwość personalizacji opakowań na zawsze zmieniło sprzedaż produktów w Polsce. Od kilku lat przedsiębiorcy oprócz wartościowej zawartości paczki, mogą również dodać do tego ozdobny papier, który będzie wyglądał świetnie. Mimo już dosyć sporej popularności ozdobnych opakowań, fani nadal bardzo je popierają. Szczególnie widać to na mediach społecznościowych, gdzie zadowoleni klienci dodają zdjęcia pięknie zapakowanych paczek. Dzięki temu wieść o sklepie internetowym może nieść się całkowicie za darmo. Jest to świetny sposób na marketing, na który nie trzeba wydawać regularnie sporej kwoty pieniężnej, a nośnikami informacji marketingowych są nasi zadowoleni klienci. Dzięki temu w dłuższej perspektywie czasu zainteresowani użytkownicy, którzy dotąd nie znali naszej marki, zechcą wykonać zakupy w naszym sklepie internetowym.
Niska waga całkowita papieru bibułkowego
Nie od dziś wiadomo, że waga całkowita paczki ma ogromne znaczenie w momencie płatności za dostawę ze sklepu internetowego. Papier pakowy z nadrukiem waży znacznie mniej niż standardowe opakowanie kartonowe, w którym są umieszczone dodatkowe warstwy folii bąbelkowej. Wszystko to sprawia, że nasza paczka staje się ciężką i przyjdzie nam znacznie więcej zapłacić za przesyłkę kurierską. W przypadku opakowań papierowych problem ten znika praktycznie momentalnie. Samo opakowanie waży zaledwie kilka lub kilkanaście gramów, co nie wpłynie negatywnie na rachunek końcowy wystawiony przez przewoźnika. Jest to zatem idealne rozwiązanie dla osób, które chciałyby zaoszczędzić na dostawie produktów do klienta końcowego.
Możliwość recyklingu
Papier bibułkowy z nadrukiem może powstać z recyklingu. Ma to ogromne znaczenie w dzisiejszych czasach, w których walka o zdrowe środowisko powinno być priorytetem dla każdego z nas. Dzięki recyklingowi nie musimy wycinać życiodajnych drzew, a raz wykorzystany papier może zostać ponownie wykorzystany w przyszłości. Wiele osób uważa jednak, że papier po recyklingu jest znacznie gorszej jakości niż normalny. Nie jest to prawdą. Dzisiejsze technologie pozwalają na wyprodukowanie papieru najwyższej jakości bez konieczności wycinania drzew. Papier pakowy z nadrukiem jest również tańszy. Jest to zatem świetna informacja dla przedsiębiorców, którzy z jednej strony chcieliby dbać o otaczające nas środowisko, a z drugiej strony mogliby zaoszczędzić więcej pieniędzy.
Tańszy zamiennik
Nie ma co ukrywać, że papier bibułkowy z nadrukiem jest jedną z najtańszych możliwości personalizacji na rynku. Sam papier kosztuje bardzo mało i nawet wyższe koszty personalizacji papieru nie powinny znacząco przewyższać innych metod pakowania paczek. Znacznie droższym zamiennikiem są opakowania kartonowe. Tutaj oprócz wyższej ceny trzeba się również liczyć z większą wagą i mniejszą szansą na zmieszczenie kartonu w małych pomieszczeniach. Niskie ceny papieru bibułkowego mogą mieć również bezpośredni wpływ na konsumentów. Ich niska cena pozwala zmniejszyć sumaryczną cenę produktu, przez co staje się ona atrakcyjna w oczach klientów. Dzięki prostej zamianie opakowania, sklep internetowy może skorzystać na tym pod postacią większej ilości zamówień, które będą spływały w całej Polski.
Papier bibułkowy z logo – czy zajmuje dużo miejsca?
Jedną z najważniejszych zalet paczek owiniętych w papier bibułkowy z logo jest to, że zajmują one znacznie mniej miejsca na magazynie, niż inne alternatywne opakowania (np. kartony). Dzięki temu na stosunkowo niewielkiej powierzchni magazynu przedsiębiorca będzie mógł składować znacznie więcej paczek. Pozwoli to zyskać sporo pieniędzy, które trzeba by zainwestować w większy lokal. Małe rozmiary mają również znaczenie przy transporcie. Sprawa wygląda tutaj podobnie, jak w kwestii wagi całkowitej paczki. Im większa paczka, tym więcej pieniędzy należy wydać, aby kurier zawiózł naszą paczkę w miejsce docelowe. W dłuższej perspektywie czasu może mieć to ogromne znaczenie, gdyż zaoszczędzone kwoty będą się kumulowały każdego miesiąca.
Papier bibułkowy z nadrukiem sprawdzi się zatem nie tylko w przypadku sklepu internetowego, ale również w sklepach stacjonarnych, w których nie ma ryzyka, że papier ulegnie uszkodzeniu podczas transportu. Uszkodzony papier bibułkowy na pewno nie będzie wyglądał korzystnie, a deformacji może nawet ulec zawartość paczki. Z całą pewnością przed zakupem hurtowych ilości papieru, warto przetestować go, czy będzie idealnie pasował do naszych produktów. Pozwoli to zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy w przyszłości.
Brak komentarzy