
13 kw. Ulotki reklamowe – jak zrobić skuteczną ulotkę?
ULOTKI REKLAMOWE – JAK ZROBIĆ SKUTECZNĄ ULOTKĘ?
Czy zastanawiałeś się kiedyś, w jak zrobić skuteczną ulotkę, by dobrze zaprezentować się przed klientem. Ważne by nie tylko przedstawić swoją ofertę, ale również zapaść mu na długo w pamięć, budząc pozytywne skojarzenia? Ulotka (pomimo swojej nazwy), może nieść za sobą nie tylko przekaz merytorycznych treści. Również skutecznie utrwalić może informacje o swoich propozycjach sprzedażowych lub usługowych w atrakcyjnej formie. Jeżeli chcesz wiedzieć, w jaki sposób zrobić to efektownie i skutecznie, przeczytaj poniższy artykuł i poznaj kilka prostych zasad.
Znajdź profesjonalną, która wie jak zrobić skuteczną ulotkę
Wyprodukowanie ulotek, które powinny dotrzeć do dużej ilości odbiorców, powinno odbywać się w miejscu, które nie tylko wydrukuje, ale również pomoże zaprojektować ich wygląd. Jakie jest więc Twoje zadanie?
Jeżeli jesteś zleceniodawcą różnego rodzaju usług- wypisz je w sposób zwięzły. Skup się na tym, co wyróżnia Twoją ofertę spośród innych, dostępnych na rynku i w Twojej okolicy. Jeżeli ceny Twoich produktów lub usług są konkurencyjne i względnie stałe, umieść również informacje o nich. Nie zapomnij o podaniu danych takich jak: nazwa firmy, adres jej siedziby, adres e-mail, fax, numer telefonu stacjonarnego i komórkowego oraz adres internetowy. Jeżeli Twoje przedsiębiorstwo posiada konto na portalu społecznościowym, koniecznie umieść taką informację.
Następnym krokiem, niech będzie przekazanie wszystkich tych danych firmie reklamowej, zajmującej się drukiem. Ulotki reklamowe projekt wykonywany jest przez specjalnie przygotowaną do tego osobę. Jest to bardzo ważne, ponieważ stworzenie ulotki posiadającej odpowiednie cechy, wcale nie jest prostym zadaniem. Co powinno wyróżniać dobrą ulotkę?
Cechy ulotki, która zapada w pamięć i ułatwia zapamiętanie najpotrzebniejszych informacji
jak zrobić skuteczną ulotkę? Przede wszystkim ważne jest, by ulotka była czytelna. Dobór odpowiedniej czcionki, która nie powoduje nieporozumień w odczycie, to podstawowa rzecz. Należy zwrócić również uwagę, czy jej kolor wyróżnia się na tle broszury. Ułatwi to odbiór umieszczonych na niej treści i wzbudzi pozytywne skojarzenia.
Istotne jest również, by zarówno kolorystyka jak i rozmieszczenie informacji, wzbudzały nie tylko przyjemne skojarzenia, ale także wyrażały szacunek do odbiorcy. Niech zarówno treść, jak i jej ułożenie będzie spójne i konsekwentne. Ponieważ świadczy to o poważnej i zdecydowanej koncepcji nie tylko swojej ulotki, ale również oferowanych przez firmę usług. Zamieszczone treści i oferta powinny mieć wydźwięk reklamowy, ale nienachalny. Co bardzo ważne, treści w niej umieszczone, MUSZĄ(!) być prawdziwe. Nie ma nic gorszego, niż utrata zaufania odbiorcy na samym starcie (jeszcze przed podjęciem realnej współpracy).
Kolorystyka również odgrywa dużą rolę. Dla przykładu: inna paleta barw zostanie użyta, by zareklamować klub dyskotekowy a inna dla oferty banku. Żywe, wyraziste i różnokolorowe elementy powinny być zapowiedzią świetnej zabawy, bez ograniczeń i dla każdego- świetnie spiszą się więc, by zaprezentować miejsce tanecznej zabawy. Kolory stonowane, mogą potwierdzać stabilność i bezpieczeństwo korzystania z usług banku. Wybór tych ważnych cech ulotki, jest zatem kluczowy, by właściwie móc się zaprezentować. Pomimo iż stworzenie odpowiedniej kompozycji na ulotce nie jest łatwe, pomoc można uzyskać w miejscu projekt ulotki kielce.
Świetną metodą, by pozyskać nowe grono klientów, jest zamieszczenie w ulotce wyraźnej informacji o tym, że zachowanie tejże broszury zapewnia rabat lub zniżkę na wykonanie usługi lub zakup produktu. Zachęci to odbiorcę ulotki do kontaktu z prezentowaną firmą i pozwoli przekonać się o jakości świadczonych usług.
Czy wydruk ulotek promujących firmę jest kosztowny?
Niewątpliwie inwestycja w promocję firmy i jej usług jest opłacalna. To samo dotyczy ulotek i broszur reklamowych. Ich koszt zależy od wielu aspektów. Najważniejsze to wiedzieć jak zrobić skuteczną ulotkę i nie należy oszczędzać i ciąć kosztów z nimi związanych, by mogły one spełnić oczekiwania. Ulotki reklamowe cena ich zależy między innymi od wyboru papieru, jaki zostanie użyty do ich produkcji.
Warto posłuchać rad projektanta i wybrać taki materiał, który jest trwały i pięknie oddaje kolory. Im bardziej wytrzymały i elegancki papier, tym koszt produkcji wzrasta, jednak efekt jest imponujący. Wiele drukarni proponuje obniżenie cen, jeżeli zamówienie obejmuje znaczną ilość broszur.
Pamiętaj, że ostatecznie to od Ciebie zależy jak będzie wyglądać Twoja ulotka. Stwórz sobie o niej odpowiednie wyobrażenie, a następnie wypracuj wspólną koncepcję z projektantem reklamowym. Od Ciebie również zależy, czy ich zakup będzie kosztowny czy też nie. Właśnie dlatego, zapoznaj się z aktualnymi trendami i oczekiwaniami. Obejrzyj możliwość stworzenia ulotki trójwymiarowej, dwuwymiarowej czy też składanej na wiele różnych sposobów.
Spróbuj jednak umieścić wiadomości o swoich usługach i produktach w sposób skoncentrowany i skompensowany. Niech to będzie wizytówka, która trafi do wyznaczonej przez Ciebie grupy docelowej a koszt zamówienia ulotek zwróci się z dużą nawiązką w postaci zysków finansowych i zadowolonych klientów.
Brak komentarzy